کسب درآمد از بیت کوین

کسب درآمد از بیت کوین :
حتما شما هم جدیدا خیلی اسم بیت کوین BitCoin و ارز رمزنگاری شده ‎Cryptocurrency و بلاکچین Blockchain رو شنیدید ، به طور حتم برای شما هم سوال بوده که اینا چی هستن و کاربردشون چیه؟

توی این مطلب میخوایم خیلی خلاصه توضیح بدیم این عبارات رو و چگونگی کسب درآمد از بیت کوین و ارزهای رمزنگاری شده Cryptocurrency دیگه رو شرح بدیم.

بیت کوین چیست؟
بیت کوین اولین ارز رمزنگاری شده و نیز معروف ترین در نوع خود است، این ارز در سال 2017 با جهشی چشمگیر، قیمت خود را به بالای 17هزار دلار رساند و در حال حاضر نیز بالای 8هزار دلار قیمت دارد، این امر باعث شد ارزهای رمزنگاری شده اهمیت بالایی پیدا کنند و توجه بیشتری را به خود جلب کنند.

جهت ایجاد بیت کوین از تکنولوژی بلاک چین Blockchain استفاده شده است ، به ارزهای رمزنگاری شده بعدی مانند لایت کوین LiteCoin و اتریوم Ethereum و دوج کوین DogeCoin و دش Dash و بیت کوین کش BitCoinCash و… در اصطلاح آلت کوین یا ارز جایگزین می گویند.

روش های کسب درآمد از بیت کوین و آلت کوین ها :
حالا که به اختصار فهمیدیم بیت کوین چی هست ، لازمه تا راه های کسب درآمد از طریق بیت کوین و آلت کوین رو براتون توضیح بدیم.

دو راه عمده برای کسب درآمد از ارزهای رمزنگاری شده وجود دارد:

معدنکاوی Mining :در این روش کاربر با استفاده از یک کامپیوتر متصل به اینترنت شروع به تولید Hash کرده و به ساخت بلاک کمک میکنه و میشه گفت بخشی از شبکه بلاک چین میشه و سیستم نیز در ازای کاری که انجام میده بهش پاداش میده.در اوایل کار بیت کوین با یک لپ تاپ ساده هم میشد این کار رو انجام داد بطوری که برای کاربر به صرفه باشه اما الان با سخت شدن تولید بلاک این کار با سیستم های خانگی ولپ تاپ صرفه اقتصادی نداره.کاربران حرفه ای با خرید سیستم های مخصوص ماینینگ اقدام به این کار میکنند ، فقط جهت مقایسه باید بگم که سیستم های خانگی قدرت پردازش تقریبی 100H/S دارند در صورتی که سیستم های ماینینگ قدرت 100MH/s قدرت دارند.

Faucet :در روش دوم که برای کاربران خانگی قابل استفاده است ، سایت های مختلف که معمولا ارائه دهنده کیف پول مجازی و یا Mining Pool هستند یک سیستم جایزه دهی با ارز رمزنگاری شده ایجاد می کنند. بدین ترتیب که کاربر با ورود به یک صفحه که داری تبلیغ است به ازای زمان باز بودن آن صفحه از وب سایت پاداش دریافت میکند.معمولا در این وب سایت به ازای معرفی عضو جدید و یا استفاده روزانه از سیستم پاداش اضافی به کاربر تعلق می گیرد.
چه طور با لپ تاپ یا کامپیوتر PC کسب درآمد از بیت کوین داشته باشیم ؟
در بالا روشهای موجود کسب درآمد از بیت کوین رو توضیح دادیم ، اگر دارای سرمایه هستید و پول اینترنت و پول برق براتون زیاد اهمیتی نداره یا رایگان هستش براتون توصیه میکنیم از روش اول استفاده کنید و با هزینه ای نزدیک به 15 میلیون تومان یک سیستم مخصوص ماینینگ بخرید و شروع به معدنکاوی یکی از ارزهای دیجیتال بکنید.

اما اگر مثل من یک لپ تاپ یا کامپیوتر PC تو خونه دارید و میخواید با اون کسب درآمد کنید در ادامه با ما همراه باشید.

برای کسب درآمد از بیت کوین با لپ تاپ یا کامپیوتر PC ما روش دو یعنی Faucet رو پیشنهاد میکنیم.

ما قبلا این روش رو تست کردیم و ازش کسب درآمد داشتیم و حالا داریم به شما توصیه می کنیم.

سایت های زیادی برای این کار توی اینترنت وجود داره ولی خیلی هاشون کلاهبردار هستن و بعد از رسیدن به مقدار مشخص پول رو به حساب شما واریز نمیکنن.

کسب درآمد از وب سایت CoinPot :
برای کسب درآمد از بیت کوین ما از وب سایت کوین پات CoinPot استفاده می کنیم که یکی از شناخته شده ترین و قابل اعتماد ترین وب سایت ها در این زمینه هستش، در حال حاضر این وب سایت از 6 ارز BitCoin بیت کوین و بیت کوین کش BitCoinCash و دوج کوین DogeCoin و لایت کوین LiteCoin و دش Dash و نیز CoinPotToken که مخصوص خود وب سایت هستش پشتیبانی می کنه.


اولین قدم عضویت توی وب سایت کوین پات CoinPot هستش و ایجاد یک حساب کاربری که در واقع کیف پول ما به حساب میاد ، کافیه فرم موجود در تصویر زیر رو پر کنید و بعد ایمیل دریافتی رو با کلیک روی لینک موجود در ایمیل، تایید کنید.

وب سایت کوین پات CoinPot دو روش برای کسب درآمد به شما پیشنهاد میده :

روش اول استفاده از مرورگر شما برای معدنکاوی Mining هستش ، در این روش با انتخاب یکی از ارزهای موجود بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزاری شروع به ماینینگ می کنید و هر 5 دقیقه مقداری پاداش به حساب شما اضافه میشه ، با توجه به پایین بودن قدرت سخت افزاری ما سرعت Hash پایین بوده و خیلی به صرفه نیست که اینترنت و برق رو هدر بدیم ، اما اگه به تعداد زیاد کامپیوتر با اینترنت و برق رایگان دسترسی دارید این بهترین روش برای شماست.

روش دوم که ما هم ازش استفاده می کنیم Faucet  نام داره، توی این روش با مراجعه به یکی از سایت های زیر و وارد کردن ایمیلی که با اون در سایت CoinPot ثبت نام کردیم شروع به کسب درآمد میکنیم .

وب سایت MoonLiteCoin :
در صورتیکه در این سایت با استفاده از این لینک عضو بشید (کافیه ایمیل استفاده شده در Coinpot را وارد کنید)، مانند تصویر به ازای باز بودن صفحه و نمایش تبلیغ به شما LiteCoin پاداش داده و بعد از کلیک روی دکمه Claim و حل Recaptcha جهت اثبات ربات نبودن ، این پاداش به کیف پول شما در کوین پات واریز میشه :

مزایای استفاده از MoonLiteCoin :

هر 5 دقیقه می توان درآمد را به کیف پول واریز کرد.
افزایش درآمد تا 100% با معرفی عضو جدید از طریق لینک refer
کسب 25% از درآمد اعضای معرفی شده به صورت مادام العمر
افزایش درآمد تا 100% با مراجعه روزانه و پیوسته به وب سایت
افزایش درآمد از طریق Mystery bonus به میزان کاملا تصادفی
واریز مستقیم درآمد بدون محدودیت به کیف پول CoinPot به صورت آنی

وب سایت MoonBitCoin :
برای عضویت در سایت از این لینک استفاده کیند (کافیه ایمیل استفاده شده در Coinpot را وارد کنید)، مانند تصویر به ازای باز بودن صفحه و نمایش تبلیغ به شما  BitCoinپاداش داده و بعد از کلیک روی دکمه Claim و حل Recaptcha جهت اثبات ربات نبودن ، این پاداش به کیف پول شما در کوین پات واریز میشه :


– وب سایت MoonCash :
از این لینک در وب سایت عضو بشید (کافیه ایمیل استفاده شده در Coinpot را وارد کنید)، مانند تصویر به ازای باز بودن صفحه و نمایش تبلیغ به شما BitCoinCash پاداش داده و بعد از کلیک روی دکمه Claim و حل Recaptcha جهت اثبات ربات نبودن ، این پاداش به کیف پول شما در کوین پات واریز میشه :


وب سایت BitFun :
برای عضویت روی  این لینک کلیک کنید و سپس روی عبارت Register کلیک کنید و فرم مربوط به عضویت رو پر کرده و ایمیل ارسالی رو تایید کنید، حالا می تونید تو سایت لاگین کنید و مانند تصویر زیر به ازای باز بودن صفحه و نمایش تبلیغ به شما BitCoin پاداش داده و بعد از کلیک روی دکمه Claim و حل Recaptcha جهت اثبات ربات نبودن ، این پاداش به کیف پول شما در کوین پات واریز میشه

وب سایت MoonDoge :
از طریق این لینک در وب سایت عضو بشید (کافیه ایمیل استفاده شده در Coinpot را وارد کنید)، مانند تصویر زیر به ازای باز بودن صفحه و نمایش تبلیغ به شما DogeCoin پاداش داده و بعد از کلیک روی دکمه Claim و حل Recaptcha جهت اثبات ربات نبودن ، این پاداش به کیف پول شما در کوین پات واریز میشه

مزایای استفاده از کیف پول CoinPot  :
با واریز درآمد به کیف پول Coinpot در هریک از وب سایت های بالا ، تعداد سه CoinpotToken نیز به عنوان پاداش به حساب شما واریز می شود و به ازای واریز درآمد اعضایی که شما معرفی کرده اید یک عدد CoinpotToken دریافت خواهید کرد.

از جمله مزایای وب سایت کوین پات Coinpot قابلیت تبدیل انواع ارزهای رمزنگاری شده به یکدیگر می باشد ، برای مثال برای انتقال درآمد به هر کیف پول دیگری می توان تمام درآمد ها از جمله CoinpotToken ها را به یک ارز واحد تبدیل کرد و  سپس انتقال داد.

برای تبدیل ارز هیچ هزینه ای از شما در یافت نمی شود و برای انتقال ارز به کیف پول های رایگان دیگر نیز هزینه ای پرداخت نمی کنید.

کسب درآمد از مشاهده تبلیغ
برای تولید آدرس کیف پول برای هر کدوم از ارزهای دیجیتال در وب سایت Coinpot وارد قسمت Deposite (تصویر زیر) بشید و روی دکمه Generate کلیک کنید تا آدرس کیف پول مخصوص اون ارز ساخته بشه تا از طریق این آدرس بتونید ارز دیجیتال از سایر سایت ها دریافت کنید و یا اگه کسی قصد داره براتون کوین واریز کنه این آدرس رو بهش میدید.

کسب درآمد از بیت کوین
برای واریز ارز به کیف پول خودتون در سایت های دیگه و یا به کیف پول دیگران هم از گزینه withdraw استفاده کنید و با تعیین مقدار کوین واریزی و کیف پول مقصد و رمز عبور وتایید ایمیل ارسالی کوین های خودتون رو انتقال بدید.

با توجه به ارزش بالای بیت کوین و عدم وجود مشکلاتی چون بلوک شدن در اثر تحریم ها و ای پی ایرانی استفاده از این روش برای کسب درامد بسیار باصرفه تر و آینده دار تر از مراجعه به سایت های پرداخت به ازای کلیک همچون میترا لینک و سایت های مشابه ایرانی و خارجی است

2 دیدگاه دربارهٔ «کسب درآمد از بیت کوین»

  1. با سلام من تو هفتا سایت مربوط به کوین پات به مشکل بر خوردم اول اینکه وقتی واردشون میشم ، هر از گاهی سایت های تبیلیغاتی خود به خود برام باز میشن که خیلی رو مخه دوم اینکه خود کوین پات از کلایم های من برداشت میکنه مثلا بعد هفت ساعت به سایتا سر میزنم تایمر باید هفت ساعت از آخرین کلایم رو برام بندازه و مقدار ارز هفت ساعتو بهم بده ولی تایمر چند دقیقه رو نشون میده و مقدار ارز چند دقیقه رو بهم میده واقعا کلافه شدم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *