آموزش تغییر پسورد وردپرس از طریق phpmyadmin

شاید برای شما پیش اومده باشه که پسورد ورود به وردپرس خودتون رو گم کرده باشید! برای بازیابی یا تغییر پسورد وردپرس می تونید از طریق گزینه (رمزتان را گم کرده‌اید؟)موجود در فرم ورود وردپرس، پسوردتون رو بازیابی کنید. حالا به هر دلیلی، شاید اشتباه وارد کردن ایمیل یا دسترسی نداشتن به ایمیل یا هزار و یک دلیلی که تو این دوره زمونه ممکنه پیش بیاد، نتونید از این طریق پسورد خودتون رو بازیابی کنید و وارد سیستم بشید. در این شرایط می تونید از phpMyAdmin موجود در پنل هاست خودتون استفاده کنید. در حال حاضر سی پنل برای هاست های خارجی و دایرکت ادمین برای هاست های ایرانی بیشترین استفاده رو داره که در هر دو اینها ، phpMyAdmin موجوده و شما پس از ورود به هاست خودتون می تونید وارد phpMyAdmin بشین.

پس از ورود به phpMyAdmin از نوار سمت چپ، نام دیتابیس سایت خودتون رو انتخاب کنید.

تغییر پسورد ادمین وردپرس از هاست
جداول وردپرس به صورت پیش فرض دارای پیشوند wp_ هستند، در صورتی که تغییری در این پیشوند نداده اید، از پنل سمت چپی به دنبال جدول (wp_users) گشته و بر روی آن کلیک کنید تا جدول کاربران برای شما باز شود. در صفحه باز شده از بالای صفحه برر روی Browse کلیک کنید.

در صفحه باز شده ، مشخصات کاربر اعم از نام کاربری ، پسورد و ایمیل مشاهده می شود، مطابق تصویر زیر پسورد مدیریت وردپرس را تغییر دهید و در آخر بروی GO کلیک کنید:
توجه: جهت محافظت از پسورد انتخابی، حتما پس از وارد کردن پسورد از لیست varchar (255) شیوه کدگذاری MD5 را انتخاب نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *