بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

نکته : سعی کنید در طول آزمایش از نسخه اصلی اینستاگرام استفاده کنید و از نسخه های پلاس و مود شده استفاده نکنید ، همینطور با اکانت های اصلی اینستاگرام خود از برنامه های سکه ای مثل فالووئر بگیر اینستا و کافه اینستاگرام استفاده نکنید.

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام (بازیابی رمز عبور حساب اینستاگرام)

این روش برای مواردی کاربرد دارد که هکر هنوز آدرس ایمیل و شماره تلفن شما را تغییر نداده باشد

برای شروع برنامه اینستاگرام را اجرا کرده و در بخشLog in گزینه Get help signing in را بزنید .

به 3 روش میتوانید رمز عبور خود را بازیابی کنید :

  • Use Username Or Email : با استفاده از ایمیل و نام کاربری
  • Send an Sms : با استفاده از پیام و شماره موبایل
  • Log in with Facebook : با استفاده از حساب فیسبوکبازیابی اکانت اینستاگرام

[/vc_column_text][vc_column_text]اما هکرها معمولا اولین کاری که انجام میدهند تغییر یا پاک کردن آدرس ایمیل و تلفن شما از قسمت تنظیمات اکانت اینستاگرام است ؛ در این موارد باید از ترفند دیگری استفاده کنید

بزرگترین شانس شما برای بازگردندان اکانت شما این است که پیج شما یک پیج شخصی و حاوی عکس هایی از شما باشد ، در اینصورت

برای گزارش پیج هک شده به اینستاگرام و بازگردانی پیج هک شده مراحل زیر را طی کنید :

1- به آدرس https://help.instagram.com/ بروید.

2-در سمت چپ گزینه “Privacy and Safety Center” را انتخاب کنید

3. در اسکرول باز شده گزینه “Report Something” را انتخاب کنید

4. در بین گزینه های کشویی باز شده گزینه “Hacked Accounts” را انتخاب نمایید.

5.حالا گزینه “I think my account has been hacked” را کلیک کنید و سپس روی “Report it to us” کلیک نمایید
|

سپس به فرم زیر هدایت خواهید شد :

پر کردن فرم گزارش هک شدن اکانت اینستاگرام
کادر اول عنوان Whose account is hacked? دارد و  از شما سوال میکند که این اکانتی که میخواهید گزارش هک شدن آن را بدهید، متعلق به شماست یا کس دیگر؟
اگر اکانت شما هک شده، گزینه‌ی My account را انتخاب کنید و اگر اکانت هک شده متعلق به دیگری است، گزینه‌ی Another person’s account را انتخاب کنید.
مورد بعدی با عنوان Can you log into the email account listed on your Instagram account? از شما سوال میکند که آیا به آدرس ایمیلی که در مشخصات اینستاگرم شما ثبت شده است، دسترسی دارید یا خیر؟اگر جواب شما مثبت است Yes و اگر منفی است No را انتخاب کنید.
کادر Email address where we can reach you (and that only you have access to) از شما درخواست میکند یک آدرس ایمیل که به آن دسترسی دارید را وارد کنید تا از این به بعد اینستاگرام با شما مکاتبه کند و احیانا مراحل بعدی برای پس گرفتن اکانتتان را به شما شرح دهد. توجه کنید که این آدرس ایمیل میتوانید همان آدرسی باشد که در اینستاگرام ثبت کردید و هم میتوانید آدرس ایمیلی غیر از آن باشد. مهم این است که شما در حال حاضر به این آدرس ایمیل دسترسی داشته باشید.
در زیر کادر The username currently on the account you’re reporting لازم است نام کاربری (Username) اکانتی که هک شده را وارد کنید.
در کادر The email address you used to sign up for your account هم لازم است ایمیلی که به هنگام ثبت‌نام در اینستاگرام آن را ثبت کردید را وارد کنید.
در کادر بعدی که عنوان What kind of account is this? دارد، از شما سوال میشود که این اکانت اینستاگرام از چه نوعی است؟ شما میتوانید از میان ۳ مورد زیر یکی را انتخاب کنید.
-This account represents my company or brand: با انتخاب این گزینه خواهید گفت که این اکانت مربوط به شرکت، کمپانی یا برند شما بوده است.
-This account includes pictures of me: با انتخاب این گزینه خواهید گفت که این اکانت مربوط به شما است و عکس‌هایی از خودتان را در آن قرار داده‌اید.
-This account contains pictures that I’ve created or produced, but I’m not in them: با انتخاب این گزینه میگویید که در این اکانت عکس‌های و تصاویری که شما گرفته‌اید یا ثبت کرده‌اید یا طراحی کرده‌اید قرار دارند ولی عکسی از خودِ شما در آن قرار ندارد.
در کادر بعدی که با عنوان Did you or someone you work with create this account? است، از شما سوال میکند که آیا خودِ شما یا همگار شما این اکانت اینستاگرام را ساخته است یا خیر؟ منظور این سوال این است که ایا مثلا به یک دوست یا فامیل گفته‌اید که این اکانت را برای شما بسازد یا خودتان ان را ساخته‌اید؟ اگر خودتان یا همکارتان آن را ساخته‌اید گزینه‌ی Yes و اگر ساخت آن بر عهده‌ی کس دیگری بوده no را انتخاب کنید.
البته ممکن است به جای سوال بالا، با این گزینه مواجه شوید: Have you ever shared your Instagram password with someone?.
اگر با این گزینه مواجه شدید، باید انتخاب کنید که آیا رمز‌عبور (پسورد) اکانت اینستاگرام خود را تا کنون به کسی گفته‌اید یا خیر؟
در قسمت بعدی با عنوان Can you provide more information about how you think your account was hacked? از شما سوال میکند که خودتان در رابطه با هک شدن اکانتتان چه فکر میکنید؟ آیا خودتان هم به کسی شک دارید؟ یا میتوانید حدس بزنید که این هک چگونه اتفاق افتاده است؟
در زیر عنوان Who accessed your account? که از شما سوال میکند چه کسی به اکانت شما دسرسی پیدا کرده است؟، باید یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید.
-I don’t know: شما هیچ نظری ندارید و نمیدانید چه کسی این کار را کرده است.
-Someone I know: با انتخاب این گزینه میگویید کسی که به اکانت شما نفوذ کرده را میشناسید.
-Someone I don’t know: با انتخاب این گزینه میگویید این هک کار کسی که است که اورا نمیشناسید.
در کادر زیرِ نوشته‌ی How did they access your account? هم سعی کنید در چند جمله شرح دهید که فکر میکنید اکانت شما چگونه هک شده است. مثلا بگویید که با لپ‌تاپ یا گوشی دوستتان به اینستاگرامتان رفته‌اید و احتمالا این کار باعث هک شدن شما شده، یا هر چیز دیگر. البته فقط یک مثال بود و شما باید چیزی که شرح میدهید دقیقا عین واقعیت باشد. اگر هم انگلیسی نمیدانید، سعی کنید از یکی از دوستان یا آشنایتان در این رابطه کمک بگیرید که یک توضیح چند جمله‌ای درباره‌ی این موضوع برای شما آماده کند.
Please attach proof of your association with this business, such as a: در انتها هم ممکن است با این گزینه مواجه شوید که از شما میخواهد یک سند یا مدرک ارائه کنید که این کمپانی یا برندی که اکانت اینستاگرام شما مربوط به آن بود، برای شماست. مثلا عکسی از یکی از مجوز‌های فعالیت یا هرچیز دیگری که ثابت میکند این برند، شرکت یا کمپانی مربوط به شماست را را زدن گزینه‌ی Choose file را انتخاب کنید.
در نهایت گزینه‌ی send را انتخاب کنید.
در نهایت هم لازم است مدتی صبر کنید و به ایمیلی که در مراحل بالا ثبت کردید سر بزنید و ببینید که چه جوابی به شما داده خواهد شد.


همچنین میتوانید براحتی این مراحل را از طریق گوشی موبایل خود انجام دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *