جذب فالوور و لایک واقعی بیشتر با چند ترفند

جذب فالوور بیشتر

استفاده از هشتگ های پربازدید
استفاده از هشتک های پرطرفداری چون #طنز #عکس #جذاب #کلیپ #عاشقانه #جالب #دیدنی #عجیب و … در کپشن پست ها می تواند کمک شایانی به افزایش دیده شدن و در نتیجه لایک و فالوور شدن می کند

کاربران اینستاگرام نظرات را به لایک ها ترجیح می دهند
اگر شما به دنبال فالوور و لایک های بیشتر هستید باید روابط خود را با دیگران گسترش دهید. گسترش رابطه با دیگران به راحتی امکان پذیر است. به صورتی که نظرات مرتبطی بر روی عکسها و ویدئوهای دیگر کاربران بگذارید تا آنها با خواندن این نظرات توجه خاصی به پروفایل شما بکنند و در نهایت با بازدید از پروفایل شما و دنبال کردنتان عکسهای شما را به طور مداوم ببینند. به این ترتیب، طی مدت کوتاهی تعداد لایک ها و به طبع فالوور های شما افزایش پیدا می کند.

نکته قابل ذکر این است که اکثر کاربران اینستاگرام، بیشتر زمان خود را در این نرم افزار صرف لایک کردن عکس ها می کنند و زمان کمی را به نظر دادن درباره عکس دیگران اختصاص می دهند. پس طبیعتاً باید تعداد لایک عکس ها و ویدئوهای شما بیشتر از میزان نظرات باشد.

همچنین، کاربران به طور معمول نسبت به کامنت ها بیشتر واکنش نشان می دهند. یعنی اگر شما درباره یکی از عکس ها یا ویدئوهای افراد نظر بدهید، احتمال اینکه او به از پروفایل شما دیدن کند بسیار بیشتر از زمانی است که صرفاً عکس او را لایک می کنید.

لایک کردن عکس دیگر کاربران
هرچه عکس ها و پست های دیگران را به تعداد بیشتری لایک کنید، امکان دیده شدن عکس ها، ویدئوها و به طور کلی پروفایل شما توسط کاربران دیگر (که خارج از دایره فالوورهایتان در اینستاگرام هستند) بیشتر خواهد شد و در نهایت این امر باعث افزایش دنبال کنندگان شما خواهد شد.

خرید فالوور اینستاگرام | خرید لایک ایرانی  | خرید فالوور ارزان | خرید بازدید اینستاگرام

1 دیدگاه دربارهٔ «جذب فالوور و لایک واقعی بیشتر با چند ترفند»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *